Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~wojtas167 | użytkownik

imię i nazwiskoWojciech Orłowski adresWarszawa zarejestrowany22.08.2006 @20:39:09 ostatnio na stronie25.06.2010 @09:47:57



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu6781365
digarty39 komentarze912 posty na forum19

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~TrAmPeQ    22.05.2007 @18:59:20
dzięki
~PrzemQs    22.05.2007 @16:31:28
Dzięki piękne :P
_______
Come on ;D
~maaniek    22.05.2007 @09:41:33
dzieki
~soko    21.05.2007 @21:59:52
thx
~helva    21.05.2007 @09:08:19
_______
Jezus był Żydem .... no trudno.... ale Maryja na pewno była Polką
~darik    19.05.2007 @13:37:49
przylatują do mnie po korę coś tam sobie budują a teraz cienko z mat. budowlanymipzdr.
_______
~CrazyIvan    15.05.2007 @23:12:06
pzdr...
_______
..:: Brother on the run ::..
~paranormalna    15.05.2007 @23:01:52
ooO .. dziękowac.. :D

to jak coś .. to będę pisać..
jak na razie usunęłam zdjęcia .. dodam jak coś nowego znajdę .. i posiedzę dłużej nad czymś ..
... może z czasem rzeczywiście zacznę "tworzyć" coś lepszego ..
... .........................

_______
http://pl.youtube.com/watch?v=DhV3fkB2eUM ...para.NIEnormalnie (?)
~paranormalna    15.05.2007 @21:59:13
wiem, że słabo ..
ja dopiero się uczyć . ..


a na DA .. bo chciałam jakieś szczere komentarze usłyszęć ..
... więc dziękuje. ...
_______
http://pl.youtube.com/watch?v=DhV3fkB2eUM ...para.NIEnormalnie (?)
~Sambor    14.05.2007 @22:24:43
thx!
_______
Cudu z gówna nie ulepisz
~darik    14.05.2007 @20:07:06
dzięki za powitanie trochę mnie nie było ale fotki pykałem..pzdr.
_______
~JAneta    12.05.2007 @00:30:41
dzięki! trochę sugestii, trochę pracy i coś wyszło, dziękuję!
_______
JAneta
~KorneliooS    11.05.2007 @19:53:07
Zgadza sie przypadkowo przeczytalem w ksiazke od mojej siostrzyczki bo uwage przykulo bardzo podobne zdjecie ktore tam bylo zamieszczone
_______
"A photographer is able to capture a moment that people cannot always see." - Henry Callahan
"If your pictures aren't good enough, you're not close enough" Robert Capa - "War Photographer"
~lawendowyswiat    10.05.2007 @21:17:43
dziękuję
~Grzyws    10.05.2007 @14:30:50
dzięki
~bvq    10.05.2007 @09:05:53
podziekował.......
~innaryba2007    09.05.2007 @21:59:31
tamta druga fota ... bardziej mi pasuje.....pozdrawiam
_______
czas mnie zmienił
~Kladka    08.05.2007 @22:30:54
Świetna galeria. . .
zostajesz pod obserwacją :D
pozdrawiam. . .
~innaryba2007    08.05.2007 @21:53:52
dziękuję ( polecam sie - jak tylko będę wiedzieć pomogę ). spokojnego wieczoru .
_______
czas mnie zmienił
~innaryba2007    07.05.2007 @14:36:32
_______
czas mnie zmienił
!GregW    05.05.2007 @20:15:17
Dzienx!
^sandiego    05.05.2007 @15:45:26
~blblbl    05.05.2007 @15:34:57
cała przyjemność po mojej stronie fajna galeria
~TabO    03.05.2007 @12:39:29
Akurat też zaczynam wrzucać fotki z serii z dziećmi, jak narazie są dwie, jak masz ochotę zobaczyć, to zapraszam .
_______
Zamiast dziękować, skomentuj moje zdjęcia.
Pozdrawiam.
~angelus1788    01.05.2007 @10:09:15
podziękować:D
_______
I`m God of Hellfire

Zamiast dziękować w profilu, odwdzięcz się komentarzem
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt